środa, 8 stycznia 2014

Słoń na szczęście....

Witam obserwatorki i gości którzy tu zawitali. Bardzo podobały mi się sznury koralikowo szydełkowe które robią koleżanki z blogów. Podziwiam sznury na blogach i jestem zauroczona ich pięknem i kunsztem wykonania. Nie wiem kiedy ja dojdę do takich umiejętności, ale trzeba mieć nadzieję że prędko.
 Nauczyłam się nareszcie robić sznur koralikowo -szydełkowy, trwało to trochę ale załapałam o co chodzi i teraz tylko ćwiczyć żeby móc robić z maleńkich koralików. Bransoletka jest moją drugą pracą w tej technice. Zrobiłam ją z większej ilości kolorów i rozmiarów koralików. Do wykonania bransoletki użyłam koralików Jablonex, końcówek w kolorze srebrnym i zapięcia karabińczyk w kształcie słonia. Słoń ma trąbę do góry to pewnie przyniesie szczęście nowej właścicielce .Bransoletkę podaruję  siostrze.


5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna bransoletka ze słonikiem.
    podoba mi się bardzo.
    wszystkim polecam tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne rzeczy... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem daltonistką . jakiego koloru koralików użyłaś?
    odpisz pliska. asia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koraliki białe , szafirowe, zielone i miodowe.

      Usuń

hmm...