poniedziałek, 13 stycznia 2014

Kółeczko i trójkącik



















Dzisiaj chciałam pokazać kolczyki które zrobiłam w przerwie świątecznej, nie miałam zdjęć więc nie pokazałam od razu.
Pierwsze kółeczka zrobiłam z koralików 15/o w kolorach czarnym złotym srebrnym i białym wzorem heringbone na 4 koraliki . Wyplecione sznury połączone w okręg i zawieszone w obrączce w kolorze srebrnym. Kółeczko ma średnicę 3 cm.





















Drugą parę kolczyków zrobiłam z białych koralików Preciosa 15/0 wzorem heringbone na 4 koraliki. Powstałe kółeczko  jest zszyte w obręcz i umieszczone w kółeczku zawieszce w kolorze złotym i zawieszone na  biglach angielskich w kolorze złotym .Średnica kółeczka wyplecionego to 2 cm.





















 


















Trzecia para kolczyków to maleńkie trójkąciki które powstały według projektu Gillian Slone   tu znajdziesz schemat tych kolczyków. Moją parę wykonałam z kryształków bicone 3 mm i koralików Preciosa  11/0 białe i 15/0 białe i złote. Zawiesiłam je na zwykłych biglach.






















Zachęcam do pozostawienia śladu swojej wizyty w postaci komentarza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...