poniedziałek, 12 maja 2014

Czarne z frędzlami...

Witam obserwatorki i pozostałych gości. Zrobiłam w między czasie (robię większą prace ale nie mogę pokazać na razie) kolczyki z frędzlami w kolorze czarnym. W pasmanterii którą odwiedzam czasem kupiłam taśmę trochę dziwną, pokrytą kosteczkami z tworzywa sztucznego imitującego srebrne tarczki. Spodobała mi się i od razu wpadł mi pomysł że wykorzystam tę taśmę na kolczyki. Dodałam do tej taśmy kryształek, koraliki czarne i srebrne. Podszyłam czarną skórą. Są bardzo lekkie, prawie się ich nie czuje na uszach. Brak jasnego słonecznego dnia daje się we znaki i skutkuje niezbyt dobrymi zdjęciami. Są momenty że wcale nie wychodzą mi zdjęcia i nie mogę pokazać co zrobiłam. Kolczyki tak mi wyszły, jak się wam podobają?





















Dziękuję że tu zaglądacie i zostawiacie maleńki ślad swojej wizyty w postaci komentarza. Pozdrawiam Wszystkich w niezbyt słonecznym dniu.

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyszły... takie pajączki :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. doczytałam tylko tyle, że mieszkasz w Woj śląskim. to tak jak ja (chociaż aktualnie jestem w Londynie)
    co powiesz na kawe jesienią? i przy okazji zdradziłabym Ci kilka trików jak zrobić zdjęcie nawet bez dobrego światła, albo zrobiłybyśmy sesje Twojej biżuterii co???
    bo według mnie nadaje się do dobrego katalogu z markową bizuterią.
    wszystko co dorwiesz zamieniasz w cudo :)
    i tu jest kolejny przykład. Niby jakaś tam taśma i znowu rewelacyjne kolczyki wyszły :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie się z Tobą spotkam na kawie i pogaduchach. pozdrawiam

      Usuń

hmm...