piątek, 30 maja 2014

Turkusowy inaczej...

  Witam nowo przybyłe obserwatorki i pozostałych zaglądających do mnie. Ostatnio robię większy projekt więc i czasu jakby mniej na spontaniczne pomysły. Kupiłam jakiś czas temu kilka kaboszonów syntetycznych w pasmanterii bo podobały mi się kolory i jak światło w nich się załamuje .
 W pochmurne dni nie było widać tego efektu więc zostały odłożone w dalszy kont mojego stołu do pracy. Zostało jeszcze kilka nie wykorzystanych i jak się słoneczko pokazało z za chmur deszczowych to światło padło na te lezące na boczku oczka i  dodało im uroku. Tak więc wpadł mi pomysł z samego rana na zrobienie kolczyków z takich kaboszonów w kolorze pasującym do turkusowych koralików. Jak wyszły ocenicie sami. Do kompletu zrobiłam bransoletkę na szydełku. Do zrobienia tej pracy użyłam koralików Preciosa w kolorze turkusowym 11/0 i  Jablonex w kolorze metalicznym turkusowym.

























Będzie mi miło poznać Waszą opinie i gościć Was częściej. Pozdrawiam w ten słoneczny dzień i zapraszam ponownie. 

5 komentarzy:

  1. Mi bardzo się podobają. Do tego kompleciku fajnie wyglądałaby jeszcze broszka z wykorzystaniem tych kabaszonów.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam niebieskości i turkusy, piękny komplet...a i długaśnie kolczyki i bransoletki właśnie najbardziej lubię nosić, więc mi się baaardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet. Taki turkus uwielbiam. Miałaś bardzo fajny pomysł na te kaboszony. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

hmm...