czwartek, 10 lipca 2014

Kolorowy kwiat ...broszka

Kwiat powstał z koralików które dostałam ostatnio od Elfi. Intensywny kolor pomarańczowy umieściłam w środku kwiatka, na brzegu jaśniejszy kolor pomarańczowy i róż. Listek do kwiatka z bardzo zielonych koralików dopełnia całość. Kwiatek jest broszką i ma przyszyte od spodu zapięcie do broszek.
Jak myślicie czy można go nosić tylko latem, a może i zimą by dodał trochę koloru?





















Gościu zostaw kilka słów w komentarzu. Pozdrawiam Wszystkich zaglądających i zapraszam ponownie.

4 komentarze:

  1. Myślę, że taki urokliwy kwiat ożywiłby zimowy strój przyozdabiając czapkę albo chustę czy komin. Wygląda jak orchidea - bardzo realistyczny i piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. na zimę - jestem za:) do ciemnego szala, poncza....

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, na każdą porę roku, ależ z Ciebie zdolna kobietka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory :) Sama zawsze mam problem z doborem kolorów w efekcie czego stawiam zwykle na klasyczne połączenia, za to zachwyca mnie, jak inni potrafią tworzyć połączenia, na które ja bym nie wpadła :) I zdecydowanie broszka nadaje się również na zimę, dla rozgonienia ogólnej szaro-burości

    OdpowiedzUsuń

hmm...