piątek, 25 lipca 2014

Lubicie niespodzianki?

Ja bardzo lubię robić niespodzianki moim znajomym. Rano zadzwonił dzwonek i za drzwiami stała Pani listonosz z wielką paczka dla mnie. Odebrałam przesyłkę i szybciutko otwierałam paczkę z ciekawością co zawiera. Dostałam piękne pudełko na biżuterię. Tą  niespodziankę zrobiła dla mnie Regina z bloga Szydełkowe prace.  Regino jeszcze raz dziękuję. Zajrzyjcie do niej , bardzo ciekawe rzeczy robi.



















Byłam na spacerze w sobotę z mężem i kolegą w parku w Chorzowie. Obejrzeliśmy Rosarium i kilka zdjęć tam zrobiłam. Róże jakie tam można zobaczyć są piękne i w wielu kolorach i odmianach. Jest ich tam setki, wszystkie piękne i pachnące.





















































































Lilie wodne które są w rosarium w oczkach wodnych też pięknie kwitną.













Pozdrawiam Wszystkich zaglądających, dziękuje za  komentarze ,dzięki nim będę mogła do was zajrzeć z wizytą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...