niedziela, 9 listopada 2014

Broszka z perłami i "szafirem"

Inspiracja do zrobienia tej broszki była  broszka  zrobiona prze Bluefairy. Spodobała mi się opowieść jaką przeczytałam u Bluefairy na temat broszek.Od razu nabrałam chęci posiadania broszki. Broszka królowej Wiktori z szafirem i diamentami przypadła mi do gustu (lubię szafirowy kolor i wszelkie niebieskości). Z braku diamentów i szafirów użyłam koralików Preciosa i pereł rzecznych a szafiry imitują kamyki z tworzywa sztucznego. Różni się kształtem ale kolorystyka jest podobna. Jak to wyszło oceńcie sami.



















Broszka wykonana jest haftem koralikowym. Od spodu podszyłam ją jasno popielatą skórą. Zapiącie broszy to szpilka umocowana od spodu.

























Będzie pasowała do szala jak i do bluzki, można taką broszkę nosić do różnej garderoby.
























U mnie pochmurno ale mam nadzieję że jeszcze będzie złota Polska jesień w promieniach słońca się mieniąca. Mam ochotę pójść na spacer z moim aparatem i zrobić kilka zdjęć w lesie koło mojego osiedla. Jak słoneczko świeci to liście w lesie są teraz złote i mają różne odcienie aż do czerwieni. Lubię tę porę roku za jej kolory. Pozdrawiam Wszystkich zaglądających i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Dla mnie broszka jest śliczna. Wykonujesz swoją biżuterię z dużą dokładnością. Uwielbiam takie dodatki do eleganckich ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest w najpiękniejszych kolorach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

hmm...