sobota, 15 listopada 2014

Lazur

Kolczyki i wisiorek z kaboszonami lapis lazuli otoczyłam koralikami Jablonex w kolorze złoto beżowym 11/0, koralikami Toho Opaque Lustered Dark Beige 15/0 , Fire Polish 3 mm Capri Blue AB, Koraliki błękit morza Jablonex 11/0 i kryształki szklane 2x3mm w kolorze złoto żółtym. Wisiorek zawiesiłam na krawatce w kolorze srebrnym i cieniutkim rzemyku w kolorze niebieskim. Kolczyki mają bigle angielskie zawieszone na krawatce w kolorze srebrnym.










































Nie wiem jak u Was ale u mnie pogoda ponura, mglisto było rano i jakoś ciemno. Zdjęcia zrobiłam w sztucznym świetle i nie jestem z nich zadowolona. No ale cóż mogę na to poradzić? Wyszło jak wyszło, może wyjdzie kiedyś słońce to poprawie zdjęcia a na razie pokażę co zrobiłam. Pozdrawiam Wszystkich i życzę lepszej pogody.

1 komentarz:

hmm...