poniedziałek, 14 marca 2016

Następny komplet w błekitach..

Czekam na wiosnę jak wszyscy, jestem zmęczona ubieraniem czapek i szalików. Chcę słońca, błękitnego nieba i kolorów, kolorów soczystej zieleni i kwiatów.
Na przekór szarości która nas otacza zrobiłam następny komplecik w kolorach niebieskich z dodatkiem złota.






















Naszyjnik to ukośnik na 12 koralików w rzędzie zrobiony z koralików 11/0 Preciosa. Kolor błękitny i chabrowy oddzielony złotem uwydatnia wzór. Długość sznura to 53 cm a bransoletki wraz z zapięciem 18,5. Zapinane są na zapięcie magnetyczne w kształcie kulki.

















 Do kompletu jak zwykle bransoletka i kolczyki. Kolczyki postanowiłam zrobić trochę inaczej niż zwykle, jest to też ukośnik na 12 koralików. Zakończyłam ten krótki sznur dwoma koralikami błękitnymi i zawiesiłam "dyndadełko" w kształcie kropli w kolorze chabrowym. Kolczyki są zawieszone na biglach angielskich srebrnych ( 925 pr) i mają długość wraz z biglem 8,5 cm, więc należą raczej do długich kolczyków.















 






















Życzę Wam udanego tygodnia i zapraszam ponownie.



1 komentarz:

hmm...