czwartek, 24 marca 2016

Wisienki....

Dostałam kiedyś cieniowany kordonek w kolorze wiśniowym rozjaśniającym się do lekkiego różu. Postanowiłam użyć koralików przeźroczystych i tych nici do zrobienia kompleciku składającego się z naszyjnika, bransoletki i kolczyków.
























W  moich zbiorach znalazłam kulki w kolorze wiśniowym pasujące do całości więc zrobiłam z nich kolczyki. Naszyjnik i bransoletka to sznury, jeden to ukośnik na 12 koralików i zwykły sznur na 6 koralików w rzędzie.
















 Paski powstające podczas robótki mają różną szerokość ale myślę że może tak być ciekawiej. Do sznura naszyjnika zrobiłam wisior z łezki poliamidowej w kolorze wiśniowym otoczonym kryształkami białymi i koralikami Preciosa 11/0 w kolorze intensywnej czerwieni. Zawiesiłam go na krawatce wyplecionej z koralików.























Życzę Wesołych Świąt Wszystkim osobom tu zaglądającym i pozdrawiam serdecznie. do następnego spotkania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hmm...